• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Klachten

Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. Toch kan het soms voorkomen dat ook wij fouten maken. Dat mag natuurlijk niet gebeuren en wij lossen dit dan ook voor u op.

Hoe meld ik mijn klacht?

  • We lossen je klacht graag op. Dat lukt het snelst wanneer je contact op neemt met onze klantenservice. Wij zijn elke dag tussen 09:00 en 21:00 bereikbaar via telefoon of mail. Binnen 48 uur zult van ons een reactie ontvangen en binnen 2 weken kunt u een inhoudelijke reactie van ons verwachten. 
  • Hebben wij u niet naar tevredenheid kunnen helpen? Dan kunt u altijd uw klacht voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel. U kunt uw klacht ook aan de geschillencommissie voorleggen via het Europees ODR Platform.

Garantie

Floorpassion produceert veel vloerkleden. Heel erg veel. Wat we niet wensen te produceren zijn ondeugdelijke vloerkleden. Blijkt je vloerkleed onverhoopt kapot te zijn gegaan, dan kun je er zeker van zijn dat we dit voor je gaan oplossen. Hierbij volgen we altijd de wet. Voor alle producten die je bij ons koopt geldt de wettelijke garantie van minimaal 2 jaar. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat men er redelijkerwijs van mag verwachten.

In het kort komt het erop neer dat je vloerkleed bij normaal gebruik niet stuk mag gaan binnen 2 jaar. Mocht dit wel het geval zijn, dan gaan we je vloerkleed kosteloos repareren of vervangen. Als dit niet mogelijk is krijg je het bedrag terug.


We halen het vloerkleed bij je op en laten het bij ons repareren of vervangen. Na het ophalen van je vloerkleed ontvang je binnen 14-dagen een melding van ons met daarin de status van je klacht en of reparatie.